Opel Omega City
Nowe bardzo dobre polskie forum o Oplu Omedze!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Opel Omega City Strona Główna
->
Kłopoty z silnikiem
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Newsy/Ogłoszenia
----------------
Newsy
Ogłoszenia
Problemy
----------------
Drobiazgi
Kłopoty z nadwoziem
Kłopoty z podwoziem
Kłopoty z silnikiem
Porady
Giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Wasze Omegi
----------------
Zdjęcia
Pomoc
----------------
Pytania odnośnie strony/forum
Pomoc przy serwisie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jjanusz
Wysłany: Sob 7:46, 30 Gru 2006
Temat postu:
W OMEDZE ma on 131koni zaś w BMW 147k
zwiększenie mocy przez czipa nie polecam padnie szybciej silnik
Gość od konkurencji:)
Wysłany: Pią 10:58, 29 Gru 2006
Temat postu: Silnik 2,5td informacje
Witam wszystkich! Jezdze BMW 525 2,5td ale nie oznacza to że nie mogę mieć w niej silnika 2,5td z Omegi:) Ale od początku :
Moja fura jest z 1995r gdy go kupiłem miał zrobione 235tyś km ja dokręciłem jakieś 100tys i puścił mi napinacz łańcuszka rozrządu (przy 130km/h) co za tym idzie możecie sie sami domyślić. Silnik DEAD. Nadażyła mi się okazja kupić silnik 2,5td od Omegi z 96r dodam że z o wiele mniejszym udokumentowanym przebiegiem 110tys km. Teraz silnik jest już założony o dziwo nie było z tym kłopotu wszystko pasowało oprócz czujnika temp. Wiem że te silniki są praktycznie identyczne więc dlaczego teraz samochód jakby minimalnie gorzej się zbierał dodam że jeżdże na automacie a silnik pracuje równo i nie ma z nim najmniejszego problemu odpala dobrze czy ciepły czy zimny. Słyszałem że silniki te produkowane były przez firmę STEYR dla BMW i Opla z tym że w Oplu była troche zmniejszona moć dla zmniejszenia awaryjności - czy to prawda? Kolejne pytanie to jak tę moć w miarę łatwo zwiększyć? i następne jaki olej powinienem zalać i o co w szczególności zadbać żeby kolejny motor mi nie wysiadł? Dziekuję wszystkim za odpowiedzi, prosze o wyrozumiałość i Serdecznie pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin