Opel Omega City
Nowe bardzo dobre polskie forum o Oplu Omedze!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Opel Omega City Strona Główna
->
Kłopoty z silnikiem
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Newsy/Ogłoszenia
----------------
Newsy
Ogłoszenia
Problemy
----------------
Drobiazgi
Kłopoty z nadwoziem
Kłopoty z podwoziem
Kłopoty z silnikiem
Porady
Giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Wasze Omegi
----------------
Zdjęcia
Pomoc
----------------
Pytania odnośnie strony/forum
Pomoc przy serwisie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Królik
Wysłany: Nie 0:49, 21 Sty 2007
Temat postu:
No witaj
To co napisałeś zjerzyło mi resztkę włosów na głowie, bo prawie ich nie mam. Jeśli fachowiec robił ci silnik i zmieniał uszczelkę pod głowicą to nigdy ale to nigdy nie daje się dwóch uszczelek pod głowicę. To tak jak byś włożył dwie dętki w jedną oponę. I sam rozumiesz PO CO? Po drugie dobrze zrobił, że splanował głowicę przed założeniem nowej uszczelki ale zrobil to źle tzn. krzywo została przeszlifowana jeśli środkiem dociska uszczelkę a po bokach nie. Po trzecie nie daje się żadnego silikonu bo ciśnienie spręzania i tak go wypchnie. Oczywiście fabrycznie na niektórych uszczelkach widać wąskie paseczki sylikonu ale one są wprasowane w uszczelkę podczas jej produkcji. Samochód nie chce odpalić bo głowica podniesiona została o znaczną wysokość (2 uszczelki) i automatycznie zwiększyła sie komora spalania,a co za tym idzie słabsza kompresja. Do tego dochodzi jeszcze pewnie nieprawidłowe ustawienie momentów otwierania i zamykania zaworów. Wszystko zrobił ci do kitu i pewnie, że teraz najlepiej powiedzieć: TRZEBA DRUGI SILNIK. Nie daj się zrobiś w balona. Nie płać mu, zmień warsztat bo z tego co widać to on napewno już ci dobrze go nie zrobi i niech ci zwróci kasę za zniszczoną głowicę, która mogła się skrzywić w wyniku eksploatacji. Ale jeśli była planowana to tam powinno być określonę czy po szlifowaniu się jeszcze nadaje czy nie. A jeśli się nie nadaje to po co wpędzał cię w koszta nowych uszczelek i jego robocizny? Pozdrawiam.
teobzyk
Wysłany: Sob 21:16, 20 Sty 2007
Temat postu:
MAM TAKI BLAD W KOMPUTERZE
Incorrect Immobiliser Signal Received
145
czy ktos moze mi pomoc, wiecej info
teobzyk
Wysłany: Pią 11:03, 19 Sty 2007
Temat postu: moja omega niechce odpalic
Czesc witam jestam NOWY wiec WITAM WSZYSTKICH ...
Mam taki problem i mam nadzieje ze mozecie mi pomoc, mianowicie przechodze do sedna sprawy ... pewnego dnia spotrzeglem ze komputer pokazuje mi ze jest maly stan oleju, wtedy zaczely sie problemy ...
Gdy otworzylem maske zaczol sie horror ... zobaczylem jak ze zbiornika wyrownawczego wydobywa sie jakas braja ... okazalo sie ze olej szedl do plynu chlodniczego ... gdy zajechalem do mechanika powiedzieli mi ze to uszczelka pod glowica ... wiec ugadalsimy sie co do ceny i dalem im zaliczke ... kilka dni pozniej mam telefon od mechanika ze jest duzy problem... okazalo sie ze przeszlifowali ja i teraz jest problem ... bo cieknie olej wokolo silnika na tej wysokosci co zaloyli nowa uszczelke... tej mechanik wpadl na wspanialy pomysl i powiedzial mi ze zalaza jeszcze jedna uszczelke i dadza tam silikon ... i zrobili tak ... myslalem ze wysztko bedzie dobrze ... gdy caly silnik byl juz poskladany okazuje sie ze on wcale nie moze odpalic
....
Probowali go odpalic sprawdzali to tu i tam ... i NIC Z ICH PRACY
NA KONIEC POWIEDZIELI MI ZEBYM KUPIL CALY SILNIK
Jakie zauwazylem objawy to:
-silnik zamiast ciagniac powietrze w rur doprowadzajacych on tam pcha na zewnatrz
-swiece zalewa kompletnie
Mysle ze zawory pootwierane sa i nie ma kompresji ???
Sprawdzilem fazy rozdrzadu, i punkty sie zgadzaja ale jest teraz watpliwosci czy wczesniej nie zalozyli paska zle a potem zostal poprawiony ... CO OTYM MYSLICIE ... JAK I CO TERAZ ROBIC ??
Czy silnik jest kolizyjny tzn czy jak fazy zostana ustawione blednie to zawory zostana zniszczone ??
Jaka jest kolejnosc palenia cylidrow?? 1-6-2-4-3-5 czy ta jest poprawna ??
PROSZE O POMOC BO NIE WIEM CO MAM I JAK SPRAWDZAC ...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin