Opel Omega City
Nowe bardzo dobre polskie forum o Oplu Omedze!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Opel Omega City Strona Główna
->
Kłopoty z silnikiem
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Newsy/Ogłoszenia
----------------
Newsy
Ogłoszenia
Problemy
----------------
Drobiazgi
Kłopoty z nadwoziem
Kłopoty z podwoziem
Kłopoty z silnikiem
Porady
Giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Wasze Omegi
----------------
Zdjęcia
Pomoc
----------------
Pytania odnośnie strony/forum
Pomoc przy serwisie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Evert
Wysłany: Pią 22:30, 16 Cze 2006
Temat postu:
Miałem ten sam problem -po odpaleniu zanim termostat się włączył "wypychało mi płyn chłodniczy ( Silnik 1,8 OHC) no a później ubytki płynu - uszkodzona uszczelka pod głowicą - ale bez przejścia do oleju - po prostu kompresja z jednego gara szła w układ chodzenia.
Wymiana uszczelki pod głowicą i po problemie.
rys
Wysłany: Nie 23:31, 11 Cze 2006
Temat postu: płyn
Omega 2,0 16V. Od maja 2005 walczyłem w wyciekami. W ciągu niecałego roku wymieniłem chłodnicę, trzy węże, w tym jeden na 500 zł, przełącznik do obiegu wody w nagrzewnicy, korek w zbiorniczku i na końcu uszczelka pod głowicą. Od końca kwietnia na razie spokój. Wycieki najlepiej sprawdzać na podłodze jeżeli jest garaż. Ale miałem takie przypadki, że sączyło sie z niedociśniętej obejmy i nie było widać gdzie.
Tylko obserwować i słuchać czy nie syczy. w przypadku uszczelki oprócz śladów na na korku oleju to mogą być jeszcze twarde węże gdy spod usczelki idzie powietrze do płynu.
Podrawiam
Artur
Wysłany: Nie 16:53, 21 Maj 2006
Temat postu:
Jezeli ubywa ci plyn a na pewno niema wcieku to prawdopodobnie masz walniete uszczelki pod glowica.Zobacz czy rano jak auto jest zimne to czy rrownopracuje
LIPA
Wysłany: Czw 3:32, 11 Maj 2006
Temat postu:
WITAM
A JAK TAM OLEJ W SILNIKU NIE MĘTNIEJE ???
Grzegorz
Wysłany: Nie 12:15, 12 Mar 2006
Temat postu: znikajacy plyn z ukladu chlodzenia
Miałem podobny problem u siebie (B 2,5). Przyczyna usterki były silniczki elektryczne wspomagające układ chłodzenia. Włączaja się gdy zgasisz silnik, a temperatura płynu chłodzącego jest wysoka. Wycieki są naprawdę trudne do zlokalizowania. Ubytek cieczy chłodzącej wynosił u mnie ok. 0,75 - 1 litra na 1000 km. Nowe części są drogie - radzę poszukać wśród używanych.
maetsro78
Wysłany: Śro 17:24, 15 Lut 2006
Temat postu: znikajacy plyn z ukladu chlodzenia
jestem posiadaczem omegi 3.0 mv6 i mam prolem z chlodzeniem znika mi plyn z ukladu chlodzenia a instalacja nie jest dziurawa co zrobic?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin