Opel Omega City
Nowe bardzo dobre polskie forum o Oplu Omedze!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Opel Omega City Strona Główna
->
Porady
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Newsy/Ogłoszenia
----------------
Newsy
Ogłoszenia
Problemy
----------------
Drobiazgi
Kłopoty z nadwoziem
Kłopoty z podwoziem
Kłopoty z silnikiem
Porady
Giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Wasze Omegi
----------------
Zdjęcia
Pomoc
----------------
Pytania odnośnie strony/forum
Pomoc przy serwisie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piterek
Wysłany: Sob 23:37, 04 Lis 2006
Temat postu:
jest też druga szkoła, ta poprawna
trzeba dobrze ustawić otwarcie zaworu przelewowego w parowniku 2-3 min roboty
a także należy sprawdzić czy parownik jest dobrze zamontowany (w środku jest płynny gaz i dzaiłą na niego siła odśrodkowa, więc może poprostu nie dopłynąć
)
najlepiej jakbyś wrzucił fotkę jak masz założony parownik
biszek
Wysłany: Pią 10:57, 03 Lis 2006
Temat postu:
to zazwyczaj pomaga
choc wielu wymiana polowe silnika , czysci druga polowe i twierdza ze juz "prawie" nie gasnie
moj przedmowca ma racje , wystarczy nalozyc nakladke zeby wlot powietrza byl osloniety , zeby powietrze podczas jazdy samo nie wlatywalo do filtra
pozdrawiam
gmobilny@o2.pl
Wysłany: Śro 20:51, 01 Lis 2006
Temat postu:
Witam nie zazdroszcze Ci problemow chociaz sam miewam ich sporo ze swoja Omega
sprawa elektryki to podobno normalna rzecz w tych autkach sam sie borykam z tym od pol roku-tyle posiadam omege
Teraz odnosnie gaszenia pojazdu po naglej zmianie z wysokich obrotow
sam mialem ten problem a zaczal sie po wizycie u specow od instalacji gazowych-wymiana parownika-sposob jest banalny szkoda ze wydawales tyle kasy niepotrzebnie.
Przy gwaltownym skoku obrotow w dol do filtra dostaje sie za duzo powietrza
wystarczy wlot powietza do filtra skierowac w inna strone np go podniesc ja pod wlot wlozylem stara gabke aby zasysal mniej powietrza wlot znajduje sie nie poziomo ale bardziej pionowo i wszystko jest ok
sprobuj mam nadzieje ze pomoze
odpisz
gmobilny@o2.pl
driver72
Wysłany: Wto 18:54, 29 Sie 2006
Temat postu:
Sprawdz jeszcze cały układ zasilania , pompa paliwa i filtr paliwa może pomoże.
Gość
Wysłany: Pon 22:29, 17 Lip 2006
Temat postu:
porawiło sie nie co bo niestety alternator nie wymagał co prawda ładował 13 v powinien 14 z małym plusem ale usterka nie znikła co prawda juz nie gasnie na obciazeniu jak włacze klimę ale zachowuje sie tak jak by nie mial dołu silnik krokowy a powiniein przejmowac kontrole od 1,5 tys no 1,2 by go nie bujnelo az do 0,3 tys. a tak sie robi
jutro jade znowu na poprawę i dalsza djagnostyke co prawda gosciu był tak ok że nie wzioł kasy " niech pan pojeździ i zobaczymy"
ale co
1/imobilajzer nie działa czyli po załaczeniu alarmu nie pali sie kontrolka w aucie
2/ brak ogrzewania tylnej szyby i lusterek
3/ czasami wskaźnik paliwa nie reaguję na desce i pokazuję "0" rezerwe min.
4. kontrolka od oleju przed wlaczeniem zaplonu raz sie zapali raz nie
5. na komputerze czały czas BREAK PAD CHECK raz gasnie raz nie
napisze co wynaleźli to jest mech. który ma techa i dwa inne ja dalej sadze że w tej kur....... musi buyc jakies zwarcie lu cholera wie dobrze powiedział mi kolega że jak sie zacznie pier..... sie w omedze cos z elektryka to ciezko dojsc zwłaszcza w tych lepszych wersjach jak CDX
a taka france mam ale widziałem OME "D" to jest fura
pozdro
tomek_pawelski
Wysłany: Śro 22:50, 12 Lip 2006
Temat postu: cos dla speców tylko fachowa porada proszę
Jest tak Omega 2.0 16V Ecotec wersja CDX ta lepsza ful + Gaz BRC sekwencja.
problem występuje od ponad 6 miesięcy okropnie wkur........ może cos podpowiecie po przeczytaniu tego.
problem
od 6 miesięcy mam taka usterkę jadąć omą przy wskaxniku 3000 obrotów gwaltowne hamowanie lub dojazd do czerwonego światła sapdek obrotów do 200 czasami do 100 i gasnie czasami jest ok spada do 900 i czyma to sie zdarza dosc czesto 80% takich manewrów sprawa oczywiście tak sie dzieje obojetnie czy na gazie czy na paliwie testowałem równiez przy obciazeniu właczona klima,swiatła fotele,ogrzewanie szyby itp... to samo
wymieniłem:
silnik krokowy - to samo
przepływomierz- to samo
czyjnik temeratury - to samo
czyjni połozenia wałka rozrzadu - to samo
czujnik połozenia wału korbowego- to samo
cewke - to samo
kable - to samo
świece- to samo
juz mi nie zostało duzo do wymiany
prosze o pomoc jak moze byc jeszcze przyczyna takiego zachowania
a jeszcze jedno
dziwnie sie zachowuje oma włancza mi sie alarm co noc albo 1 w nocy albo 12 czasami 5 wkurw..... okropnie mam jakies zwarcie poniewaz swieci mi CHEK BRAK PAD pewnie chodzi o klocki hamulcowe ale wuymienione jakies 1 miech temu dziwne zeczy sie dzieja z tym sam.
słyszałem takie komentarze ze elektryka w Omegach nie jest dobrą strona tego sam. jak sie zacznie pir.do na calosć
pozdr
tomek
moze emeila
tomek_pawelski@op.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin