Autor |
Wiadomość |
mario28100 |
Wysłany: Śro 12:58, 25 Paź 2006 Temat postu: pasek rozrządu |
|
załuż pasek rozrządu i przekręć kluczem 17" za wał korbowy dwa raz jeżeli przy kręceniu nie będzieżadnego oporu ani stukania to znaczy ok |
|
|
OmegaFanklub OFK |
Wysłany: Nie 1:19, 02 Lip 2006 Temat postu: Pablo |
|
a jaki motor ?? bo jak 2.0 8V to nic sie nie stalo - a jak 2.0 16V to raczej 99% ze silnik do remontu |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 11:56, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
Jezeli pasek strzelil Ci podczas gaszenia silnika to znaczy ze obroty byly niskie.Sa wielkie szanse ze nic takiego sie nie stalo.Ale musisz to sprawdzic.Oby tak bylo.W przeciwnym razie koszty niestety sa dosyc wysokie |
|
|
OmegaFanklub OFK |
Wysłany: Pią 22:29, 27 Sty 2006 Temat postu: |
|
załoz pasek i odpal , jezeli auto odpali to ok - ale jezeli nie to remont silnika - ok 1000-1500 pln.
z tego co wiem to kazde zerwanie paska w tego typu silniku zawsze sie wiaze z remontem motora.
jedyny silnik jaki byl odoporny na tego typu akcje to stary 2.0 8V ( CALIBRA,VECTRA,OMEGA)
tak wiec niechce Cie martwic ..... na zapas |
|
|
videorob |
Wysłany: Wto 13:00, 24 Sty 2006 Temat postu: Pasek rozrządu |
|
Witam ponownie,
Chcę opisać ciekawą rzecz jaka mi się przydarzyła wczoraj z omesią
Mianowicie jak wróciłem pod dom zgasiłem auto i po paru minutach miałem jechać ponownie no i przekręcam stacyjką a tu tylko gwizd rozrusznika, trochę się zdziwiłem i cóż się okazało prawdopodobnie w momencie jak zgaszałem wcześniej silnik urwał się pasek rozrządu, teraz tylko pytanie czy mogło dojsć do uszkodzenia popychaczy czy czegoś innego, ewentualnie czy bez rozbierania można to sprawdzić?
Dodam że nie było żadnego odgłosu tego typu jak stuknięcię jakieś mocne, czy szarpnięcie, absolutnie nic. |
|
|